Regulamin konferencji
Sympozjum Młodych Naukowców Wydziału Fizyki
I. Postanowienia ogólne
-
Celem Konferencji Sympozjum Młodych Naukowców Wydziału Fizyki, zwanej dalej Konferencją, jest umożliwienie studentom przedstawienia wyników własnych badań naukowych w zakresie fizyki oraz jej zastosowań w biologii i medycynie.
-
Organizatorem konferencji jest Samorząd Studentów Wydziału Fizyki UW, Studenckie Koło Inżynierii Nanostruktur „Nanorurki”, i Wydział Fizyki UW.
-
Organizacją Konferencji zajmuje się Komitet Organizacyjny w składzie:
-
Paweł Senator – przewodniczący
-
Weronika Brzezińska
-
Mateusz Lipowski
-
Arkadiusz Buler
-
Mikołaj Kuska
-
Beata Goźlińska
-
Marta Lewandowska
-
Klaudia Licka
-
Karolina Łempicka
-
Anita Gardias
-
Jarosław Rybusiński
-
prof. dr hab. Andrzej Wysmołek
-
dr hab. Krzysztof Turzyński
-
dr Piotr Nieżurawski
-
dr Krzysztof Karpierz
-
Konferencja jest bezpłatna i ma charakter niekomercyjny.
-
Konferencja odbędzie się w dniach 9-10 czerwca 2017 r.
-
Miejscem Konferencji jest budynek Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Ludwika Pasteura 5, 02-093 Warszawa.
II. Zasady uczestnictwa i prezentowania prac
-
W ramach Konferencji odbędą się sesje:
-
plenarne (plenary sesion)
-
równoległe (parallel session)
-
plakatowe (poster session)
Definicje uczestnictwa w Konferencji:
-
UCZESTNIK AKTYWNY
-
jest nim osoba posiadająca status studenta studiów I lub II stopnia, która zgłosiła pracę przyjętą do prezentacji na Konferencji,
-
jest zobowiązany do zarejestrowania się za pomocą formularza dostępnego na stronie: smn.fuw.edu.pl
-
otrzymuje certyfikat potwierdzający przedstawienie pracy oraz zestaw materiałów konferencyjnych
B) UCZESTNIK BIERNY
-
jest nim osoba uczestnicząca w sesjach, ale nie prezentująca pracy naukowej,
-
jest zobowiązany do zarejestrowania się za pomocą formularza dostępnego na stronie: smn.fuw.edu.pl
-
otrzymuje certyfikat udziału w Konferencji oraz zestaw materiałów konferencyjnych.
-
Każdy uczestnik może być współautorem dowolnej liczby zgłoszonych prac (pod warunkiem rzeczywistego uczestnictwa w powstawaniu danej pracy).
-
Dopuszcza się podanie dwóch opiekunów naukowych dla jednej pracy.
-
Streszczenia prac należy przesłać drogą elektroniczną, korzystając z formularza znajdującego się na stronie: smn.fuw.edu.pl. Termin przesyłania streszczeń prac jest ogłaszany na stronie internetowej Konferencji.
-
Dopuszczalna długość streszczenia wynosi 3000 znaków, musi ono zawierać: wstęp, cel pracy, materiały i metody (w przypadku prac doświadczalnych), wyniki oraz wnioski. Streszczenie powinno być napisane w języku polskim lub w języku angielskim w zależności od języka, w którym praca będzie prezentowana. Streszczenie powinien być napisany jedną czcionką bez pogrubień, podkreśleń, kursywy oraz wypunktowania, jednym kolorem, bez tabel, wykresów i obrazów. Za treść i formę streszczenia odpowiada osoba zgłaszająca.
- Streszczenia oceniane są przez Radę Programową, której skład zamieszczony jest na stronie smn.fuw.edu.pl. Rada Programowa wybiera prace do prezentacji, uwzględniając m.in.: zgodność tematyki artykułu z tematyką konferencji, oryginalność pracy i waga podejmowanej problematyki, poprawność sformułowania celu i hipotezy, zastosowane metody badawcze, sposób interpretacji wyników badań i wnioskowanie.
-
Komitet Organizacyjny zastrzega sobie prawo zakwalifikowania nadesłanej pracy do innej sesji niż wskazana przez osobę zgłaszającą.
-
Autorami prezentującymi pracę mogą być studenci uczelni wyższych. Komitet Organizacyjny zastrzega sobie w uzasadnionych przypadkach prawo do umożliwienia prezentowania prac innym osobom.
-
Zgłoszenie streszczenia pracy jest jednoznaczne z zaakceptowaniem przez autorów pracy Regulaminu Konferencji. Prace niezgodne z Regulaminem nie będą dopuszczane do prezentacji.
-
Dopuszczalny rozmiar plakatu w sesji plakatowej nie może przekraczać rozmiaru A1.
-
Lista zakwalifikowanych na Konferencję prac zostanie umieszczona na stronie internetowej Konferencji w terminie nie późniejszym niż jeden tydzień przed konferencją.
-
Czas przeznaczony na wystąpienia w czasie sesji wynosi:
-
w sesji plenarnej : 15 minut na prezentację i 5 minuty na dyskusję ,
-
w pozostałych sesjach: 10 minut na prezentację i 5 minuty na dyskusję.
-
-
Podany czas jest nieprzekraczalny i będzie przestrzegany przez Przewodniczącego danej sesji.
-
Do dyspozycji autorów prac będzie rzutnik multimedialny. Dopuszczalne formaty zapisu prezentacji to .ppt, .pptx , .odp oraz .pdf. Prezentację należy nadesłać na podany uczestnikowi adres email w nieprzekraczalnym terminie do godziny 7:00 dnia 9 czerwca 2017r.
-
Dwa najlepsze wystąpienia oraz dwa najlepsze plakaty zostaną nagrodzone.
- Wyboru najlepszych prac dokonuje Rada Programowa, uwzględniając m.in.: oryginalność prezentacji, sposób prezentacji, znajomość tematu, innowacyjność i pomysłowość oraz przyszłe możliwości zastosowania w praktyce i rozwoju.
-
Kwestie sporne oraz nieujęte w regulaminie rozstrzyga Komitet Organizacyjny.
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osób uczestniczących
w Konferencji, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji. -
Uczestnik konferencji ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie materiały
i informacje przedstawione przez niego na Konferencji, w tym za m.in. nazwę, logo, prezentacje, materiały reklamowe. Uczestnik ponosi również pełną odpowiedzialność za wszelkie wypowiedzi i prezentacje przedstawione przez niego na Konferencji. -
Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, w tym ppoż., jak również instrukcji oraz poleceń przedstawicieli Komitetu Organizacyjnego.